Usługi informatyczne dla firm

Outsourcing Wieloletnie doświadczenie, stałe podnoszenie kwalifikacji i nieustający zapał sprawiają, że nie boimy się nawet najcięższych wyzwań informatycznych.
Obsługujemy klientów posiadających ponad 400 urządzeń sieciowych. Stacje klienckie od Dos'a do Windows 8. Serwery oparte na systemach Microsoft Windows NT, 2000, 2003, 2008, 2012. Serwery Microsoft SQL 2000, 2005 oraz 2008. Posiadamy doświadczenie w zarządzaniu środowiskami wirtualnymi w oparciu o platformy Hyper-V, Citrix oraz VMware.

Naszym klientom zapewniamy kompleksową obsługę w całym obszarze IT. Zaliczamy do tego między innymi opiekę nad sprzętem i oprogramowaniem, zarządzanie siecią oraz bezpieczeństwem, bieżące wsparcie użytkowników (hotline), inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, bieżące zakupy materiałów eksploatacyjnych, kontakty z dostawcami usług.

Każdy szuka oszczędności. Rozumiemy to dlatego oferujemy dwa systemy rozliczeń.

Abonament miesięczny. Dla klientów wymagających stałej opieki serwisowej. Wspólnie ustalamy ilość godzin obsługi w danym miesiącu. Z reguły już w drugim miesiącu wiadomo czy ustalony czas jest odpowiedni.
W ramach umowy gwarantujemy:

  • stały kontakt telefoniczny, mailowy oraz zdalne zarządzanie,
  • natychmiastową reakcję w razie krytycznej awarii uniemożliwiającej pracę w firmie,
  • w sytuacjach ekstremalnych pracę w trybie 24h/dobę 7 dni w tygodniu,
  • usunięcie w możliwie jak najszybszym terminie mniej istotnych awarii nie wpływających na stabilną pracę systemu,
  • ciągły nadzór nad serwerami, oraz stacjami roboczymi,
  • codzienną archiwizację danych,
  • aktualizację systemów operacyjnych, antywirusowych, oraz innego oprogramowania używanego w firmie.

Interwencja w razie awarii. Najczęściej dla klientów nie posiadających rozbudowanej struktury informatycznej. Dobrą stroną tego rozwiązania jest brak stałych kosztów. Płacisz jedynie za czas poświęcony na usunięcie powstałej awarii.
Największą różnicą, a zarazem zaletą w stosunku do zwykłego serwisu komputerowego, jest nasza znajomość Twojego sprzętu i oprogramowania. Pozwala to na znacznie szybszy i skuteczniejszy serwis. Nadal możemy prowadzić dokumentację sprzętowo-programową. Doradzamy ewentualne zmiany w systemie, pośredniczymy przy zakupach informatycznych. Zapewniamy darmową pomoc telefoniczną w razie drobnych problemów i awarii, które będziesz mógł usunąć we własnym zakresie.

Jesteśmy otwarci na propozycje. Nie mamy sztywnych zasad dotyczących opieki. Do Ciebie należy decyzja w jakiej formie i zakresie będziemy opiekować się Twoją Firmą. Mamy tylko jedną nieugiętą zasadę: zawsze dajemy z siebie 100% wiedzy i profesjonalizmu.